Карантин 2020 з 12 травня

    П`ятниця  29 травня  








   Четвер  28 травня



Розклад уроків:    1 Фізкультура

                               2 Я у світі

                               3  Основи здоровя

                               4  Трудове навчання

                               5  Образотворче мистецтво


 Інтегрований урок "Я у світі" та "Трудове                                         навчання".

Тема. Урок БІТ. Ремесла України.                                  Виготовлення килимка (аплікація).


 Сьогодні я пропоную вам стати учасниками незвичайного уроку. Дивіться відео і працюйте разом з вчителем.




     Основи здоров`я

Тема. Правила безпеки  під  час літнього                      відпочинку.

Незабаром літо і найулюбленіша пора всіх школярів - літні канікули. Сьогодні ми пригадаємо правила безпечної поведінки під час літніх канікул.






            Образотворче мистецтво


  Тема. Серце побажань.


  Ось і промайнули чотири роки нашого  навчання. Ви піднімаєтесь на нову навчальну сходинку. 

Сьогодні я пропоную вам поділитися один з одним теплом 

свого серця. Створити серце побажань. Зроби серце і напиши 

на ньому щирі побажання своїм однокласникам. А 29 травня о 

9 годині озвучиш свої побажання на онлайн класній годині в 

ZOOM.

Пропоную цікаві варіанти виготовлення серця з кольорового 

паперу. Але ти можеш виготовити його і за власним задумом.















          Середа  27 травня



Розклад уроків:    1 Читання

                               2 Природознавство

                               3  Математика

                               4  Українська мова
                               5  Музика

               Читання


Тема.  Л. Петренко "Подорож до країни 

           невивчених уроків" (п`єса- казка).     


 Прочитайте продовження п`єси-казки ст. 199 - 203.

Подивись повний мультфільм "В країні невивчених уроків".







                 Природознавство


Тема. Різноманітність речовин і матеріалів та  

          їх використання людиною.



Подивись відео.





Попрацюй з підручником ст.173 - 175.
  
   


                     Математика

Тема. Повторення.Математичні вирази. 

           Рівності та нерівності.


Подивись пам`ятки, повтори, як розв`язуються нерівності.








Попрацюй письмово. Підручник ст. 130 - 131 № 3, 5, 6, 7 (в 

кожному номері розв`язуєте тільки один вираз за власним 

вибором );  № 9 (верхній рядочок), № 8.




          Українска мова

Тема. Повторення. Текст, Речення. Слово.


Подивись відео.





Попрацюй письмово в зошиті "Соловейко".

Виконай завдання на ст. 75 = 77.







  Вівторок  26 травня



Розклад уроків:    1 Англійська мова

                               2 Інформатика

                               3  Математика

                               4  Українська мова


                               5  Читання

Увага! Запрошую сьогодні на 15 годину на 

урок читання в ZOOM.


          Математика

Тема. Повторення. Арифметичні дії додавання, 

           віднімання, множення і ділення. Задачі 

           на час.


Подивись відео. Всі завдання виконуй усно. 




 Попрацюй письмово: підручник ст.124 № 4 (перша задача), 

ст. 127 № 8 і 9 (ці номери виконуємо без перевірки), № 10.



         Українська мова

Тема. Повторення. Що ми знаємо про 

          числівник. 



Подивись відео. Завдання виконуй усно. 





Попрацюй з презентацією. Завдання виконуй усно.



                        


Попрацюй письмово в зошиті "Соловейко" на ст. 78 - 80.




                 Читання


Тема.  Л. Петренко "Подорож до країни 

           невивчених уроків" (п`єса- казка).                        



Пригадай, що таке п`єса-казка.





Подивись відео. Це уривок з мультфільму "В країні 

невивчених  уроків".



 Прочитай в підручнику на ст.194 - 199 з першої по четверту дію включно.





          Понеділок  25 травня



Розклад уроків:    1 Російська мова

                               2 Фізкультура

                               3  Математика

                               4  Природознавство


                               5  Читання
                             


                   Російська мова


Тема. Собственное мнение по поводу 

           прочитанного текста.


Посмотрите видео. Все задания в нем выполняем устно.



Прочитай текст упр. 399. Определи жанр произведения, тему и основную мысль.

Прослушай запись пения соловья и аиста.







Поработай над памяткой упр. 400.
Выполни письменно упр.401.


                        Математика

Тема. Задачі на час.

Подивись відео, всі завдання в ньому виконуй усно.




Попрацюй письмово № 3 на ст. 124.

Самостійна робота: ст. 124 № 4 (друга задача), ст. 125 № 7, №8 (перша задача, обернені складати не треба)


                  Природознавство

Тема. Властивості рідин і газів.

Подивись відео. 




Попрацюй з параграфом 52. Перевір себе, дай відповіді на питання ст. 172.
Подивись ще одне відео і повтори,що ти вже знаєш про властивості різних речовин. Будь уважним, після відео буде тест на оцінку. 



Тест треба пройти сьогодні до 21 години.

Код доступу 1965134
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


                  Читання

Тема. Роман Завадович  "Маруся Богуславка".

Прочитай текст  ст. 173 - 175.
Подивись мультфільм "Маруся Богуславка".




Перечитай текст ще раз і пройди тест.



Код доступу 2385853
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua





  
                П`ятниця  22 травня



Розклад уроків:    1 Українська мова

                               2 Фізкультура

                               3  Математика

                               4  Англійська мова



                                5  Я у світі
                             
                                6  Основи здоров`я



                      Українська мова

Тема.  Повторення. Що ми знаємо про 

           займенник. 


Подивись відео, повтори все, що ми вивчали про займенник.




 Попрацюй з презентацією.

                        


Попрацюй письмово на оцінку. Підручник ст. 186 - 187 

Впр.375, Впр. 378, 379 (третє завдання виконуєте теж в 

зошиті). Всі інші завдання виконуєте так, як вказано у вправах.




                       Математика

Тема. Задачі  на час.


Подивись уважно відео. Зверни увагу на те, як оформлюються 

задачі на час.





Для закріплення матеріалу попрацюй усно на ст.122 - 123 

підручника  № 4, 5, 6.

Виконай самостійну роботу ст.122 № 1, 2 (приклади  виконуй   

в стовпчик),№ 3 (без обернених задач), ст.116 № 2 (без обернених задач), ст. 125 № 6 (другий приклад).




                       Я у світі

Тема. Подорож найбільшою країною Європи.

 Чи знаєш ти, яка країна найбільша в Європі?  Так, це наша Україна. Запрошую тебе у заочну подорож нашою країною.





 Попрцюй з презентацією.


                

Запрошую ознайомитися з найдивовижнішими  місцями 

України.




  Подорожуємо Україною разом.








               Основи здоров`я


Тема. Безпечна прогулянка.


Карантин послаблено, ти знову можеш виходити надвір, давай 

сьогодні пригадаємо правила безпечної прогулянки.








              Четвер   21  травня



Розклад уроків :     1    Фізкультура
                2     Читання
                3     Російська мова
                4     Трудове навчання

                5     Образотворче мистецтво



Щиро вітаю всіх з днем вишиванки.







                           Читання

Тема. Урок позакласного читання. Твори про 

              українські вишивки.


Подивись відео про історію виникнення вишиванок.


  

  Прослухай вірш  про вишиванку.






    Знайди  будь який вірш пов`язаний з українською вишивкою 

чи то вишиванка, чи рушник і вивчи його напам`ять.

Можеш вивчити вірш, який ти прослухав у відео.

   У вівторок ми зустрінемося на уроці в Zoom і ти розкажеш 

його. 




                     Російська мова

Тема. Контрольна робота. Перевірка навички 

           читання мовчки.


Приготовь  листочек, подпиши. Запиши на нем:
         
                         Двадцать первое мая
                          
                          Контрольная работа

                            Чтение  молча

                              Лесная быль



  Смотри видео и выполняй все задания. 

Текст ты должен  прочитать только один раз. 

 Вопросы переписывать не надо. Ответы записывай предложениями или словами, но не буквами.








  Трудове навчання і образотворче мистецтво

Тема. Виготовлення і оздоблення  вишиванки.


 Подивись відео про українську вишивку.





 Сьогодні ми будемо  виготовляти власну вишиванку. Пропоную тобі два різних варіанти роботи. Вибери , який тобі більше до вподоби, і створи свою власну вишиванку.






                                     


Роботу сфотографуй і вишли мені.

Шановні батьки і любі діти! Подивитися на творчі роботи наших учнів ви можете на сторінці "Наша творчість".









    Середа  20  травня



Розклад уроків :     1    Природознавство
                2     Читання
                3    Математика
                4    Українська мова
                5    Музика


Читання

Тема. Перевірка навички читання вголос.




Текст для перевірки навички читання знаходиться в підручнику "Чудова скарбничка" на ст.211 "Весна іде".
Правила роботи:
1 Роботу виконуй з батьками.
2 Протягом 1 хвилини виразно, логічно інтонуючи читай текст.
3 Починай читати із заголовка.
4 Відміть слово,  на якому ти зупинився; надішли мені повідомлення по вайберу  з записом цього слова.
5 Розкажи батькам, про що ти встиг прочитати протягом хвилини. 
Бажаю успіхів.



Математика

Тема. Одиниці часу. Додавання і віднімання іменованих чисел.

Подивись уважно відео. Повтори,що ти знаєш про іменовані числа. Всі завдання відео виконуй УСНО.





Ще раз пригадай одиниці часу.





Попрацюй письмово: підручник ст. 120.

Самостійна робота ст.121 № 8, 10, 11


Українська мова

Тема. Повторення. Що ми знаєм про дієслово.

Попрацюй з презентацією, завдання виконуй усно.




Попрацюй письмово: підручник ст.188 Впр.381 (виконуй все, як вказано у впр.), визнач особу і дієвідміну дієслів;

ст.186  Впр. 376. (Спиши текст, підкресли дієслова ужиті в переносному значенні, письмово добери синоніми до слова "уперіщив", виконай третє завдання.



Природознавство

Тема. Будова речовин. Властивості твердих тіл.

Подивись відео.




Попрацюй з підручником параграф 50. Перевір себе, дай відповіді на питання ст.166.

Подивіться відео.




Попрацюйте з підручником на ст.167 - 169. Перевірте себе, дайте відповіді на запитання ст.168.



                            Вівторок  19  травня



Розклад уроків :   1     Англ. мова
                2    Інформатика
                3    Математика
                4    Українська мова
                5    Читання




                               Математика

Тема. Розв`язування задач.

     Подивіться уважно відео, повторіть, як  розв`язуються задачі, які включають знаходження частини числа та числа за його частиною.





Попрацюйте письмово. Підручник ст. 114 - 115 № 1 (друга задача), № 2, № 6 (перше рівняння), № 4 (два останні вирази, розв`язуєте по діях, відповідь записуєте у величинах).
Роботи присилаєте на перевірку.



                  Українська мова

Тема. Що ми знаємо про іменник. Що ми                знаємо про прикметник.

      Подивіться презентації, пригадайте, що ми вивчали про іменник і про прикметник.


                       

                        



   Виконайте письмово Впр 361 (Текст спиши, визнач число, рід і відмінок прикметників, виконай третє завдання.) Впр. 371.
Роботи присилаєте на перевірку.


             Читання

Тема. Антін Лотоцький "Смерть Київського                  князя Олега".

 Подивись мультфільм  про князя Олега.






 Прочитай текст на ст. 172 - 173 підручника "Смерть Київського князя Олега".

  Подивіться відео і послухайте вірш Олександра Пушкіна "Песнь о вещем Олеге".



  Що спільного в цих творах?
 Прочитай  текст ще раз.  Перекажи його.





          Понеділок  18 травня



Розклад уроків:    1 Російська мова

                               2 Фізкультура

                               3  Математика

                               4  Природознавство

                               5  Читання
                             
                                


                 Російська  мова

Тема. Работа  с литературным произведением

           (письменно).



   Подготовьте листочек для работы, подпишите его (фамилия и имя в родительном падеже). 

Запишите дату (словом). 

Напишите название работы  (Работа с литературным произведением). 

Запишите название произведения. 

Внимательно  прочитайте  текст. 

Запиши ответы на вопросы, нумеруя их. (Вопросы 

переписывать не надо). Ответы записывайте словами.

Желаю успеха.  Жду ваши работы.




по русскому языку.
Работа с литературным произведением.
4 класс

КАЛИНА  ЦВЕТЕТ   ПОЗДНО

Жила девочка Маша. На эту осень уже в третий класс перешла. После уроков бежит на огород, а потом в сад. Здесь Маша нарвет травки для кроликов, опавшие яблоки соберет, вычистит тыквы, а их семена положит сушиться на подоконник.
Как-то позвала ее соседка бабушка Марина.
- Слышь, внучка! Я на своей калине уже гроздья обломала. Время и тебе обламывать, потому что вскоре дожди начнутся!
Обламала девочка гроздья калины и взялась пучки вязать. Когда это заходит во двор тетя Ольга. Маша быстренько принесла стул:
- Садитесь, тетя!
- Да некогда мне. Еду в город к дочери. Она просит, чтобы на всю зиму оставалась. Что-то я болею часто. Вот вам пирожков принесла. Будь здорова!
Провела Маша гостю и села пирожки есть. Как же вкусно! И вдруг девочке стало стыдно-стыдно. Вспомнила, что тетя Оля все покашливала, а она, Маша, не дала ей ни горстки калины. Калина от простуды лучшее лекарство.
Быстро прошла зима. Вот и весна пришла с теплыми дождями. Облетели из вишен белые лепестки, отцвели яблони. Только калина  до сих пор чернеет. Ни листочка на кусте. А когда же она будет цвести?
Бабушка говорит:
- Видишь, внучка, недаром калина всегда цветет поздно. Как прислушивается, колеблется. Все деревья и травы очень чувствительны к злу и добру, к человеческому слову. А калина - особенно! Тебе виднее, за что она может на тебя гневаться. Что-то, видимо, произошло, что в этом году цвести не хочет.
- Я начинаю догадываться ... Вот если бы тетя Ольга домой вернулась! Я для нее три пучка ягод приберегла. А прошлой осенью, когда она заходила к нам, то не догадалась с ней поделиться, - оправдывается девочка.
- Видели Ольгу в городе, весной она снова расхворалась. Ты ее не дождешься. А когда надумаешь сама ехать к ней, то у меня адрес есть - вот, возьми.
   Ходила Маша задумчивая целый день, а потом решила вместе с мамой поехать в Киев, чтобы найти там тетю Олю.
- Я перед ней так провинилась! - говорит девочка маме. - И перед калиной виновата тоже, то из-за меня она сохнет.
Через несколько недель приехали мать с дочкой в ​​город, пошли к тете Ольге. Обрадовалась она гостям, посадила в гостиной и стала расспрашивать, которые в селе новости. Маша скорее и говорит:
- Да все хорошо, все как было, только моя калина после зимы почему-то не оживает. Помните, я вам не отмеряла ягод осенью? Так вот привезла. Возьмите, пожалуйста!
Тетя Ольга улыбнулась:
- Да что ты! Такие мелочи! И мне неудобно было просить ... Все в порядке, не мучайся тем. Садимся чай пить!
На следующий день вечером шли Маша с мамой по родной улице. Когда к дому подходили, прислушивались - а в их саду соловей щебечет. Забежала девочка во двор, глянула - калина за одну ночку и зазеленела, и обильным цветом покрылась.
И с тех пор Машенькина калина цветет каждый год. Знает уже девочка, как за ней ухаживать. Половину ягод она людям раздает. А как узнает, что кто-то заболел, то и последней поделится.
За Татьяной Майданович

           Выполни задание.


1.      Определи жанр произведения.

А     легенда
Б     сказка
В     рассказ


2.      Установи соответствие. Запиши термин и выбери его толкование.


Легенда                                 небольшое по размеру          повествовательное художественное произведение про одно или несколько событий в жизни людей или животных.
                                        
 Стихотворение                   народное или литературное произведение о вымышленных, часто фантастических событиях.

Рассказ                                поэтическое произведение, разделенное на строки, которые рифмуются.



3.      Установи соответствие между персонажами произведения и их высказываниями.  Запиши героя и выбери его реплику.

  А     Маша  
                                                                                                         
Б  бабушка Марина

  В     тётя Оля

1. "Видишь, недаром калина всегда цветет поздно"

2. "Вот вам пирожков с яблоками и сливами принесла"

3. "... только моя калина после зимы почему-то не оживает"



4.      Какая пословица точно выражает основную мысль произведения?

А   Настоящее добро всегда простое.

Б   Добро не умрет, а зло исчезнет.

В   Когда люди к тебе добрые, будь к ним еще лучший.



5.      Расположи пункты плана произведения в правильной последовательности.

___     Маше стало стыдно.
___     Маша - хозяйка в огороде и в саду.
___     Маша и мама приехали к тете Оле.
___     Калина весной не расцвела.
    ___     Тетя Ольга зашла во двор к Маше.
___     Калина зазеленела, обильным цветом покрылась.



6.      Продолжите предложение. 

   Калина весной не зацвела вовремя, потому что Маша......



7.       Предложи собственное заглавие к тексту. Объясни свой выбор. 



                               Математика

Тема. Розв`язування задач.

  Працюємо усно за відео уроком.




Письмово на оцінку виконуємо № 5 і № 6 на ст. 113 підручника.



                   Читання

Тема. Антін Лотоцький "Князь Святослав Хоробрий", "Володимир Великий "Ясне сонечко України".

       Прочитай текст "Князь Святослав Хоробрий". (Чудова скарбничка ст. 171.)  Яким ти уявляєш собі князя?  Подивись відео.


  Прочитай ще раз уважно текст.  В кінці урока буде тест.

  Прочитай текст "Володимир Великий "Ясне сонечко України."
   Подивись відео.



 Перечитай текст ще раз.

 Виконай тест.


Код доступу 376080
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua




               Природознавство

Тема. Тіла і речовини.  Стани речовин.


Подивись відео.




  
    Попрацюй за підручником  ст.162 - 163. Перевір себе за 

питаннями.


 Подивись відео.





   Попрацюй за підручником ст. 163- 165.  Перевір себе за 

питаннями.


  Попрацюй з презентацією.



                   



Пройди тест на оцінку.
Код доступу 635444
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua







                 П`ятниця  15 травня



Розклад уроків:    1 Українська мова

                               2 Фізкультура

                               3  Математика

                               4  Англійська мова


                                5  Я у світі
                             
                                6  Основи здоров`я




                             Математика

Тема.  Контрольна робота за темою "Площа 

            фігури. Дроби".


 Підготуйте подвійний листочок , підпишіть його посередині    

сторінки. (Прізвище та ім`я в родовому відмінку)

Розкрийте листочок, на  лівій сторінці зверху запиши:

                                         15 травня
                           
                                    Контрольна робота


Всі завдання із зошита з ДПА ви записуєте на листочках і 

розв`язуєте їх. Вісі дії в прикладі записуєте письмово, щоб я 

змогла їх перевірити. Задачу розв`язуємо зі стислим змістом і з 

поясненнями до дій.  В п`ятому завданні спочатку записуємо 

умову:         Задача

                  3/5 стрічки -  15 см
              
                  Вся стрічка - ?

потім розв`язуєте задачу і записуєте відповідь.

Шосте завдання - це задача.

Ваше завдання в зошиті ДПА  ст. 16 № 2,   ст. 17   № 3, 4, 5, 6,

ст. 36 № 1.

Бажаю успіхів. 



         Українська мова

Тема. Повторення про частини мови.  


 Подивись відео, пригадай, які частини мови  ми вивчали.





 Попрацюй письмово ст.177 підручника  впр. 351. 

Прочитай  текст.
Підбери заголовок словами з тексту.
Запиши заголовок, спиши текст. Виконай завдання 3 і 4 .
Випиши з тексту приклади різних частин мови (по 3 - 5 слів) за зразком : Дієслово : пише, читає, ...
                Прийменник:.....

Роботи присилаєте на перевірку.




                            Я  у  світі

Тема. Подорож до Індії.


 Подивіться відео.





Попрацюйте з презентацією.   
                                             
                     

Найцікавіші факти про Індію ти дізнаєшся з наступного відео.




 Запрошую всіх помилуватися найкрасивішими пам`ятками 

культури Індії.








                    Основи здоров`я

Тема.Самооцінка і поведінкові реакції.



Подивіться відео, Проаналізуйте свою  поведінку.  Пройдіть тестування. Зробіть висновки.








       


                        Четвер  14 травня

Розклад уроків:       1  Фізкультура

                                 2   Рос. мова

                                 3   Математика

                                 4   Читання

                                 5 Трудове навчання



         Російська мова

 Тема.  Контрольное изложение. 

Сегодня  мы с вами пишем контрольное изложение.

Приготовьте листочек, подпишите его (Фамилия и имя в 

родительном падеже).  Далее пишем:

                                             14 мая


                                          Изложение

Внимательно прочитай текст.

Кто хозяин?

Большой черный бродячий пес отзывался на кличку Жук. У Жука была больная лапа. Илья и Ваня стали ухаживать за не­счастным псом. Каждый из них хотел быть хозяином Жука.
Однажды осенью мальчики с собакой гуляли по лесу. Вдруг раздался яростный лай. Из кустов малинника выскочили две овчарки и повалили Жука.
Ваня мгновенно влез на дерево. Илья схватил длинную палку, бросился защищать Жука. Прибежал местный лесник и прогнал озверевших овчарок.
Лесник поинтересовался хозяином Жука. Илья сказал, что это его собака.  Ваня промолчал. 

                                                                                        (По В. Осеевой.)

Ответь на вопросы к тексту.

Почему Илья и Ваня ухаживали за Жуком?
Чего хотел каждый из мальчиков?
Что случилось однажды в лесу?
Как повели себя мальчики?
Почему Ваня не стал спорить, когда Илья назвал себя хозяином собаки?
Кто из мальчиков поступил как настоящий хозяин собаки?
Как вы теперь ответите на вопрос, который стоит в заглавии текста?

Примерный план
1 . Мальчики и Жук.
2. Овчарки и Жук.
3. Илья защищает Жука.
4. Хозяин Жука.

Словарно-орфографическая подготовка

Назовите слова, которые следует писать с большой буквы.

Объясните написание пропущенных гласных в словах:

бр_дячий, б_льная, выск_чили, пов_лили, схв_тил, защ_щать, приб_жал, озв_ревших, пром_лчал.

Объясните написание пропущенных согласных в словах: несчас_ный, ярос_ный, мес_ный, мгнове_о, дли_ую, вле_, мали_ик.

Обратите внимание на написание слов: хозяин, овчарки, поинтересовался.


Перескажите устно текст по частям. Прочитайте план, 

вспомните, о чем говорится в каждой части. 

Запиши  название текста  и план.(можно составить свой план)

Прочитайте текст еще раз.

Запиши изложение текста. 

Желаю  удачи. Жду ваши  работы.




                                                     Математика

Тема. Складені задачі, які містять знаходження            числа за величиною його дробу.

Пропоную вам подивитися відео урок за нашими 

підручниками.  Виконуйте  всі завдання із відео урока 

письмово.



Підготуйся до контрольної роботи, яка буде завтра.




                         Читання

Тема Антін Лотоцький «Хрещення України».


 Прочитайте в підручнику «Чудова скарбничка»  оповідання 

«Хрещення України» (ст. 169 - 170). 

Спробуйте уявити собі події, описані в цьому творі.

Подивіться відео про хрещення України.





Перечитайте оповідання ще раз. 

Для того , щоб перевірити, як уважно ви читали твір, пройдіть 

тест.


Код доступу 899440
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua





              Трудове навчання

Тема.  Виготовлення іграшки із вторсировини 

           чи кольорового паперу.



 Спробуйте створити свою власну іграшку використовуючи для

 цього або кольоровий папір, або різні види втор сировини.
     
Подивіться відео і створіть свою іграшку.  Бажаю творчої 

наснаги. Очікую фото ваших  робіт.














                                  Середа  13 травня

 Запрошую сьогодні другу підрупу учнів о 17 годині на онлайн

 урок .


  Розклад уроків:    1  Читання

                               2  Математика
             3  Українська мова
                            4   Природознавство
               5  Музика


           Природознавство

 Тема. Заповідні території України. Контрольна робота за темою «Природні зони України».
    

           Для ознайомлення  з новою темою уважно подивись відео.




Попрацюй з підручником  ст.. 155 – 161.

Переглянь презентацію.


                  



  Зараз будь дуже уважним, бо  будеш виконувати  тестову 

контрольну роботу за темою «Природні зони України».  

Тест можна пройти тільки один раз, якщо зайдете під чужим 

прізвищем, тест більше не відкриється.  Бажаю успіху.


Код доступу 789521

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua




                              Читання

  Тема.  Сторінки історії.  «Хто ми?» За 

             матеріалами журналу «Барвінок».


 Попрацюй з презентацією.


                


 Прочитай текст  « Хто  ми?»  в підручнику «Чудова 

скарбничка» на ст.169.

 Переглянь ще одну презентацію.


                    



Перечитай ще раз текст в підручнику і придумай свої 5 питань 

до нього. Питання які є в підручнику не використовуйте в 

своїй роботі. Питання запиши в зошит.


  
                           Математика
 Тема.  Складені задачі, які містять                                  знаходження дробу від числа.

 Подивіться відео . Повторіть, як розвязуються складені задачі, які  містять знаходження дробу від числа. Завдання з відео виконуйте усно.





Попрацюйте письмово . Виконайте  №  2  на ст. 108, № 4 на ст.109  підручника.

 Самостійна  робота.  Підручник ст. 108   № 1, ст. 109  № 5 і 6.  За бажанням № 7 на ст. 109.


                         Українська  мова
 Тема. Узагальнення знань за темою                               «Прислівник».  

 Сьогодні ви – учасники відео уроку.  Уважно дивіться відео, повторюйте всі правила, виконуйте  письмово  всі  завдання  уроку.  Твір "Весна у селі" складайте  усно.




                                                                           
                             


               Вівторок  12  травня

 Запрошую сьогодні о 17 годині на онлайн урок з читання.


Розклад уроків :   1     Англ. мова
                2    Інформатика
                3    Математика
                4    Українська мова
                5    Читання



Математика

Тема.   Знаходження  числа за величиною його 

            дробу.  Складені задачі, які містять 

            знаходження дробу від числа. 


  Подивись уважно відео. Виконуй УСНО всі завдання з 

нього.  Зверни особливу увагу на останню задачу з цього 

відео (задача № 5(3) ст. 107). Чи погоджуєшся ти з думкою 

Незнайки ?  Якщо  ні, то розв`яжи цю задачу в своєму зошиті 

правильно.  


        
  Виконай письмово завдання: 

№ 3 на ст.104 Запис прикладів в цьому номері має такий вигляд

  2/5 = 20 хв    20 хв : 2 х 5 = 50 хв


№6 на ст. 105,   № 6 (друга задача)   і  № 7 на ст. 107.    Задачі 

розв`язуємо з короткою умовою і поясненням до дій.


 Перед виконанням роботи повтори наступні  алгоритми :


Знаходження дробу від числа.

Щоб знайти дріб від числа, треба число поділити на знаменник і результат помножити на чисельник.
Приклад. У 4-А класі навчається 28 учнів. Дівчаток є 3/4 від усіх учнів. Скільки дівчаток навчається в 4-А класі?
Розв'язання.
28 : 4 • 3 = 21 (уч.) - дівчаток у 4-А класі.
Відповідь: у 4-А класі навчається 21 дівчинка.

Приклад. У 4-А класі навчається 28 учнів. Дівчаток є 3/4 від усіх учнів. Скільки хлопчиків навчається в 4-А класі?
Розв'язання.

1) 28 : 4 • 3 = 21 (уч.) - дівчаток у 4-А класі.
2) 28 - 21 = 7 (уч.) - хлопчиків у 4-А класі.
Відповідь: у 4-А класі навчається 7 хлопчиків.

Знаходження числа за його дробом.
Щоб знайти число за значенням його дробу, треба це значення поділити на чисельник і результат помножити на знаменник.
Приклад. 21 учень становить 3/4 від усіх учнів. Скільки всього учнів навчається в 4-А класі?
Розв'язання.
21 : 3 • 4 = 28 (уч.) - учнів у 4-А класі.
Відповідь: у 4-А класі навчається 28 учнів.


Всі письмові завдання я очікую на перевірку. Бажаю успіху.




                             Українська мова

 Тема. За якими ознаками визначають 

           прислівник серед інших частин мови.


    Уважно подивіться відео, повторіть:  на які питання 

відповідають  прислівники, що вони позначають і з якою 

частиною мови повязані.



 Виконайте письмово вправи 346  і 349. 
 Попрацюйте з тренажером.


                    


Самостійна робота.  На ст. 176 підручника виконай завдання для повторення.
В  першому завданні  випиши із приказок прислівники - антоніми. Підбери до кожного з них синоніми.
Друге, третє і четверте завдання виконай так, як сказано в підручнику. Третє завдання виконуємо письмово.




                                                    Читання

Тема.  Позакласне читання. 

           Всеволод  Нестайко «В країні сонячних             зайчиків».

Уважно подивіться  відео. Ознайомтеся з цікавими фактами з біографії Всеволода Нестайка. Уважно прослухайте уривок з твору.




 Виконайте  тест, щоб  перевірити, наскільки уважно ви слухали аудіозапис твору.

Код доступу 307999

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


Комментариев нет:

Отправить комментарий